لیفت پیشانی در استانبول

تفاوتهای انواع لیفت پیشانی در استانبول مثل ، لیفت شقیقه ، لیفت ابرو ، لیفت اندوسکوپیک ، لیفت کلاسیک و عمل چشم گربه ای در استانبول

صورت به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در میزان پیری صورت است ،داشتن صورتی شاداب و بدون چین و چروک تاثیر بسیار زیادی در جوان تر نشان دادن شما دارد یکی از تاثیر گذار ترین روش ها جهت جوان‌تر شدن صورت لیفت آندوسکوپیک پیشانی است.

اگر شما زیباجویی هستید که به دنبال رفع چین و چروک پیشانی و لیفت ابرو های خود هستید قطعا با نام این روش آشنا هستید.

در این مقاله سعی کرده این تا کامل ترین اطلاعات را در خصوص این جراحی به شما زیباجویان گرامی بدهیم تا انتخابی درست انجام دهید.
اولین سوالی که قطعا برای شما پیش خواهد آمد ،این است که :

چه افرادی کاندید لیفت پیشانی در استانبول هستند:

به طور کلی

۱_افرادی که دچار شلی و افتادگی پوست و یا چین و‌چروک‌ در ناحیه پیشانی هستند

۲_خطوطی در پیشانی به صورت افقی یا عمودی دارند.

۳_ افرادی که به دلیل چربی زیاد یا شلی پوست دچار افتادگی پوست پشت پلک هستند.

مسئله مهم و حائز اهمیت که می‌تواند کمک بسیار زیادی به زیباجویان گرامی در انتخاب جراحی درست و مناسب همان شخص داشته باشد این است که اگر احساس شلی و افتادگی در پیشانی دارید و در عین حال دچار افتادگی پوست پشت پلک هستید ،

جراحی مناسب شما لیفت ناحیه پیشانی است،درصد بسیار بالایی از افراد به جای انجام این جراحی سراغ انجام بلفاروپلاستی میروند و پس از آن تغییر چندانی نیز نمیکنند و از جراحی رضایت کافی ندارند ،بنابر این حتما با جراحتان مشورت کنید و جراحی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

نحوه ی انجام جراحی لیفت پیشانی در استانبول:

پس از آن که دانستیم که آیا ما کیس مناسب این جراحی هستیم یا نه اطلاع از نحوه ی انجام این جراحی از سوالاتی است که برای زیباجویان مطرح میگردد،

لازم است بدانید که با در این مقاله قصد برسی تمامی موارد مربوط به لیفت پیشانی به روش آندوسکوپ را داریم اما روش های دیگری نیز برای جراحی لیفت پیشانی وجود دارد ،

برای مثال لیفت کلاسیک یا باز پیشانی نیز یکی از روش های لیفت پیشانی است که یک برش سر تا سری در قسمت پیشانی ایجاد میگردد و عضلات تقویت شده و به سمت بالا کشیده میشود ،

این روش هم نتیجه بسیار خوبی برجای میگذارد اما مشکل این روش محل برش بزرگ آن است به همین دلیل نیز محبوبیت خود را از دست داده و لیفت با کمک آندوسکوپ جایگزین این روش شده است.

لیفت پیشانی در استانبول
لیفت پیشانی در استانبول

نحوه ی جراحی با آندوسکوپ:

این جراحی عموما در مراکز جراحی انجام میگردد.

نکته بسیار مهم:

جراحی های زیبایی با بیهوشی و‌در اتاق عمل انجام میگردد،لطفا دقت کنید و جذب تبلیغات اشتباه و دروغین نشوید ،بسیاری از زیباجویان به علت اطلاع نداشتن از اصول درست جراحی دچار آسیب های جبران ناپذیری شده اند،

در این جراحی،پزشک برای لیفت پوست میباییست عضلات پیشانی که چسبندگی دارند را به طور کامل جدا کند تا قادر به لیفت کامل پیشانی باشد،اگر این عمل با بی حسی انجام شود در بهترین حالت شما تغییر زیادی نخواهید کرد.

در این روش ۳تا۵برش بسیار بسیار کوچک در پشت خط رویش مو و طبق عکس ایجاد میشود :

سپس به کمک دستگاه آندوسکوپ که مجهز به دوربین است و دوربین این امکان را به پزشک می‌دهد تا جزئیات را به طور کامل در مانیتور مشاهده کند و چسبندگی های پوست را کامل جدا کرده و در محل جدید بخیه بزند،

گاهی از پروتز اندوتاین نیز در جراحی استفاده می‌کنند.این پروتز پس از مدتی در زیر پوست جذب شده و ماندگاری حاصل از نتیجه جراحی را بیشتر خواهد کرد،البته خوده این روش به تنهایی دائمی و ماندگار است اما برخی از پزشکان اعتقاد دارند که نتیجه حاصل از جراحی با اندوتاین ماندگار تر و بیشتر است.

اقدامات قبل از لیفت پیشانی در استانبول:

۱_انتخاب یک پزشک متخصص و دیدن نمونه کار های او

۲_در جلسه مشاوره پیش از جراحی با پزشک ،هر سوالی دارید با او مطرح کنید.

۳_انجام آزمایشات قبل از جراحی

۴_حداقل دو هفته قبل از جراحی استعمال دخانیات و الکل را کنار بگذارید.

۵_از مصرف مکمل های گیاهی و دارو های ضد التهاب و دارو هایی مثل آسپرین و وارفارین که در انعقاد خون اختلال ایجاد می‌کنند خودداری کنید.

۶_در صورتی که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف میکنید حتما آن را به پزشکتان اطلاع دهید چرا که برخی از دارو ها در روند جراحی و بهبود اختلال ایجاد می‌کنند.

۷_شب قبل از جراحی حمام کنید و حتما موهایتان را بشویید.

دوره نقاهت پس از انجام جراحی لیفت صورت و هر آنچه که شکا باید در خصوص این جراحی بدانید:

لیفت پیشانی در استانبول جزء جراحی های سبک به شمار می‌رود و دوره نقاهت سختی برای زیباجو در پی ندارد میزان درد آن نیز به طور میانگین در بین افراد ،دردی قابل تحمل است و درد آن کاملا با دارو هایی که توسط پزشک تجویز میشود تسکین پیدا میکند.

آستانه درد افراد با یک دیگر متفاوت است بنابر این همه افراد به یک میزان درد ندارند ،اما همان طور که گفته شد درد آن قابل تحمل است.

در روز جراحی همراه داشته باشید و بهتر است حداقل ۷۲ساعت ابتدایی پس از جراحی نیز یک نفر در کنارتان باشد.

میزان ورم و کبودی به مرور بیشتر و بیشتر میشود و در ۳۶ساعت تا۴۸ساعت پس از جراحی به بیشترین میزان حد خود می‌رسد می‌توانید از کمپرس سرد برای کم شدن کبودی ها استفاده کنید.

پس از انجام جراحی هنگام خوابیدن سر را از بدن بالاتر قرار دهید این کار باعث کم تر شدن ورم و کبودی و بهبود سریع تر میشود.

میزان بالا رفتن ابرو پس از جراحی و تا ۲الی۳ هفته بیشتر از حد نرمال است و ممکن است برای زیباجو نگران کننده باشد،اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که پس از طی هفته های اول کم کم به حالت عادی برمیگردد.

به طور کلی شما پس از پنج تا هفت روز پس از جراحی میتوانید به محل کارتان برگردید اما توجه کنید که نباید سرتان را زیاد پایین بگیرید چرا که این کار باعث تشدید درد شده و علاوه بر آن سرعت بهبود کبودی ها را نیز کاهش می‌دهد.

مراقبت های پس از جراحی لیفت ابرو در استانبول :

۱_هنگام خوابیدن یا دراز کشیدن پس از جراحی به مدت یک هفته تا ده روز سر را از بدن بالاتر قرار دهید.

۲_از مصرف هر گونه دارو که باعث اختلال در انعقاد خون میشود اکیدا خودداری کنید.

۳_از مصرف سیگار و الکل حداقل تا دو هفته خودداری کنید.

۴_برای فیکس کردن محل پوست از پیچ های مخصوصی استفاده میشود این پیج ها حدود سه هفته پس از جراحی توسط جراح و در مطب خارج میشود ،سوالی که در خصوص خارج کردن پیچ برای زیباجویان پیش می آید میزان درد درآوردن پیچ است،باید بگوییم که درد آن خیلی خیلی کم است و جای نگرانی نیست.

۵_برای رفع کبودی های از کمپرس سرد استفاده کنید.

۶_سرتان را به خصوص در هفته اول بعد از جراحی پایین نگیرید.

۷_احساس بی حسی و سفتی عادی است و به مرور از بین می‌رود.

۸_هیچ گونه فشاری به ناحیه پیشانی حداقل تا یک ماه وارد نکنید.

۹_از بلند کردن اجسام سنگین تا یک ماه خودداری کنید.

۱۰_از انجام ورزش سنگین سه تا چهار هفته اکیدا خودداری کنید.

هزینه جراحی لیفت آندوسکوپیک پیشانی در استانبول :

اطلاع از قیمت جراحی همیشه یک مسئله مهم در میان زیباجویان بوده است عوامل مختلفی در هزینه جراحی تاثیر گذراند این عوامل عبارتند از:

۱_دستمزد جراح : تعرفه مشخصی برای دستمزد جراحی های زیبایی تعریف نشده است و هر پزشکی دستمزد جداگانه ای جهت جراحی می‌گیرد،بدیهی است که اگر جراحتان در این جراحی بسیار ماهر است و سابقه بالایی دارد دستمزد او نیز بیشتر خواهد بود.

۲_هزینع محل جراحی: یکی دیگر از عواملی که تاثیر مستقیم بر قیمت اعلامی از سمت پزشکتان دارد هزینه اتاق عمل است،جراحی لیفت پیشانی عموما در مراکز جراحی و گاهی نیز در بیمارستان انجام میشود.

۳_دستمزد پزشک بیهوشی و دستیار جراح :قیمتی که پزشک به شما در جلسه مشاوره اعلام میکند شامل دستمزد پزشک بیهوشی و دستیار جراح هنگام عمل است،برای دستمزد پرسنل اتاق عمل هم تعرفه مشخصی وجود ندارد ‌و به نسبت میزان مهارتشان دستمزد متفاوتی از پزشک دریافت می‌کنند.

حال که دانستیم چه عواملی در اعلام قیمت جراح تاثیر گذراند بهتر است بدانیم هزینه این جراحی در سال 2023 چیزی بین 2500 تا 3500 یورو  است.

سوالات متداول لیفت پیشانی در استانبول :

چند روز اقامت در استانبول برای لیفت اندوسکوپیک پیشانی نیاز است ؟

معمولا یک ماه بهد از لیفت اندوسکوپیک پیشانی باید منگنه هایی که در هنگام عمل جراحی در کنار بخیه ها ایجاد می شود را برداشت ولی جای نگرانی نیست زیرا با آموزش جراح و استفاده از یک ابزار که جراح به شما خواهد داد می توانید خودتان یا با کمک گرفتن از فردی این کار را انجام دهید

بهتر است یک هفته بعد عمل لیفت پیشانی در استانبول بمانید

آیا این جراحی با بیهوشی انجام میشود ؟

بله این جراحی برای این که به طور کامل و با نتیجه گیری درست انجام شود نیازمند این است که در اتاق عمل و با بیهوشی انجام شود چرا که انجام درست این جراحی تنها در اتاق عمل و با بیهوشی قابل انجام است و در حالت های دیگر در کلینیک با مطب جراحی درست انجام نمی‌شود.

آیا پس از انجام جراحی بستری میشویم؟

خیر این جراحی نیاز به بستری و ماندن در مرکز جراحی ندارد و پس از گرفتن سرم و دارو های پس از جراحی در همان روز مرخص خواهید شد.

ماندگاری این جراحی چند سال است؟

جراحی یک روش ماندگار و همیشگی برای جراحی است ،اما ماندگاری این روز را بین ۱۰تا۲۰سال می‌توان در نظر گرفت.

کبودی و‌ ورم پس از جراحی کی از بین می‌رود؟

کبودی و‌ ورم پس از جراحی ماندگار نیست و پس از دو تا سه هفته به طور کامل برطرف خواهد شد.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x