تزریق چربی به صورت در استانبول

اگر صورت لاغری دارید و‌ یا بر اثر افرایش سن خطوطی در چهره تان دارید و میخواهید چهره شاداب تر و صورت پر تری داشته باشید قطعا یکی از راه حل های پیشنهادی و رایج به شما تزریق چربی به صورت در استانبول است،

همچنین تزریق چربی به صورت در استانبول می تواند به زیبایی چهره شما کمک نماید ، تزریق چربی در نواحی مثل پیشانی ، شقیقه ، خطوط زیر چشم ، گونه ، خط فک و چانه و گردن می توانند انجام گردد

 

با افرایش سن تولید کلاژن در پوست به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و پوست خاصیت الاستین خود را از دست می‌دهد بنابر این حجم چربی زیر پوست شما کاهش پیدا می‌کند و این کاهش چربی صورت باعث پیری پوست و خشکی و افزایش چین و چروک میگردد .

تزریق چربی به صورت در استانبول
تزریق چربی به صورت در استانبول

چه افرادی کاندید تزریق چربی به صورت هستند :

در واقع می‌توان گفت هر گروه از افرادی که تمایل به پر تر شدن چهره دارند کاندید این جراحی هستند،تزریق چربی جزء جراحی های سرپایی بوده و شاید نهایت ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان بر باشد،چرا که حجم چربی تزریق شده به صورت مثل نقاط دیگر بدن مثل ران یا باسن زیاد نیست ،

پس اگر خطوطی در صورتتان حس میکنید که نیاز به پر کردن دارد یا بر اثر افزایش سن چربی زیر پوستتان آب شده و برای شادابی بیشتر نیاز به تزریق چربی دارید،شما کاندید این جراحی هستید.

تزریق چربی چگونه انجام میشود:

برای تزریق چربی ابتدا چربی ها توسط یک دستگاه ساکشن از نواحی مثل:شکم ،پهلو،ران یا بازو تخلیه شده و پس از آن با سرنگ های مخصوص به صورت تزریق میگردد.

تمام اقدامات قبل از تزریق چربی به صورت در استانبول :

۱_در صورت مصرف دخانیات و الکل حداقل دو هفته قبل از عمل ممنوع است.

۲_مایعات زیادی بنوشید.

۳_اگر قصد انجام کاری مثل،میکرونیدلینگ ،مزوتراپی،لیزر و….را روی صورت خود دارید،با پزشکتان مشورت کنید و سوال کنید چند روز قبل یا چند روز پس از جراحی امکان انجام دادن این خدمات را دارید.

۴_از دارویی هایی که ضد انتقاد خون هستند مثل آسپرین ،وارفارین و….خودداری کنید و در صورت مصرف یک داروی خاص حتما آن را با پزشکتان مطرح کنید.

دوره ی نقاهت بعد از تزریق چربی به صورت در استانبول :

این جراحی یک‌جراحی بسیار کوچک بوده و نقاهت چندانی ندارد،دو یا سه روز استراحت برای بهبود حال شما کافی است،صورت شما پس از تزریق ورم دارد و‌این ورم به مرور کم خواهد شد .

بهتر است بدانیم که ماندگاری چربی از ژل خیلی بیشتر بوده و در اصطلاح دائمی است،اما این همیشگی بودن به این معنا نیست که ۱۰۰درصد چربی تزریقی در صورت شما باقی خواهد ماند،بلکه مقداری از این چربی که به صورت شما تزریق خواهد شد جذب میگردد

البته میزان جذب چربی در افراد مختلف با توجه به میزان کیفیت چربی متفاوت است بنابر میزان جذب از یک فرد به فرد دیگر فرق می‌کند ،

بنابر این توقع نتیجه یکسان نداشته باشید،از آنجایی که تخلیه چربی تزریق شده به صورت کار خیلی سخت و مشکلی است ،

بهتر است در یک جلسه حجم خیلی زیادی تزریق نکنید،در برخی مواقع پزشک چربی را بریز کرده و نگهداری می‌کند و در جلسه ویزیت بعد ،با توجه به نیاز شما برایتان تزریق انجام می‌دهد .

اقدامات بعد از تزریق چربی به صورت در استانبول:

۱_از مصرف الکل و دخانیات دو تا سه هفته بعد از جراحی خودداری کنید.

۲_در هفته اول بعد از جراحی هنگام استراحت سر را از بدن بالاتر قرار دهید.

۳_از انجام هرگونه لیزر که دارای اشعه است تا ۲ ماه خودداری کنید.

۴_تا ۷۲ساعت بعد از جراحی با آب داغ صورتتان را نشویید.

۵_از انجام آرایش تا ده روز بعد از جراحی خودداری کنید.

6- هفته اول در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید یا از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید

سوالات متداول درباره تزریق چربی به صورت:

میزان ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی به صورت را یک روش دائمی برای افزایش چربی پوست می نامند،البته با توجه به نوع چربی شما بین۲۰ تا ۵۰ درصد این چربی جذب خواهد شد اما تا حدود ۵ تا ۱۰ سال بسته به هر فرد متفاوت است که این چربی ماندگار خواهد بود.

ورم بعد از تزریق چربی چه زمانی از بین خواهد رفت؟

با توجه به این که ویژگی های هر فرد با شخص دیگری متفاوت است و قطعا نمیتوان درباره همه افراد یک نظر داد اما به طور میانگین یک هفته تا ده روز از بین رفتن ورم بعد از عمل طول خواهد کشید.

میزان درد تزریق چربی چقدر می باشد؟

درد این جراحی خیلی کم و کاملا قابل تحمل است بنابر این جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بعد از چند روز می‌توان استحمام کرد؟

بعد از سه روز می‌توان به حمام رفت اما آب را خیلی داغ نکنید ،و از مواد شوینده آلرژی زا استفاده نکنید بهتر است تا یک ماه صورتتان را با شامپو بچه شستشو دهید.

قیمت تزریق چربی به صورت در استانبول چقدر است؟

قطعا هزینه یکی از مهم ترین عوامل در هنگام تصمیم برای جراحی است،البته لازم به ذکر است که هزینه هر بیمارستان یا پزشک متفاوت است ، معمولا قیمت تزریق چربی به صورت در استانبول بین 500 تا 1000 دلار می باشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x