جراحی زیبایی واژن در استانبول

در بین جراحی های زیبایی، جراحی زیبایی واژن در استانبول امروزه بسیار رواج یافته است. اگر در گذشته اینطور نبود، اکثر زنان قادر به انجام چنین جراحی هایی نبودند و حتی نمی توانستند به آن فکر کنند.

ناحیه تناسلی یکی از مهم ترین نواحی بدن است که زیبایی و ساختار آن بسیار مهم است و در صورت وجود مشکل و رفع نشدن آن می تواند مشکلات بزرگتری را برای فرد به همراه داشته باشد.

جراحی زیبایی واژن به اندازه هر عمل زیبایی دیگر اهمیت دارد. بنابراین اگر قصد انجام چنین جراحی هایی را دارید، بهتر است قبل از انجام اعمال جراحی ابتدا با جراح زیبایی زنان در این زمینه مشورت کنید. برای عمل با آگاهی کامل و جلوگیری از عوارض ناشی از جراحی.

اما جالب است بدانید که نتیجه یک جراحی 100 درصد نخواهد بود و عوارض جانبی مانند هر عمل زیبایی دیگر ایجاد می شود، اما برای جلوگیری از عوارض جراحی با متخصص زنان و زایمان مشورت کنید و در انتخاب خود دقت کنید. . .

برای مشاوره از طریق واتساپ لطفا کلیک کنید

  • لطفا اگر اطلاعات پزشکی دارید ، ارسال کنید
  • لطفا اگر بیماری دارید یا دارو مصرف می کنید ، اطلاع دهید
  • لطفا نام و سن خود را بگویید

آناتومی واژن

ناحیه تناسلی از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است که واژن قسمت داخلی دستگاه تناسلی است. قسمت داخلی از چندین قسمت لوله های داخلی و رحم تشکیل شده است. در واقع آمیزش جنسی در لوله واژن صورت می گیرد و سر جنین از این لوله خارج می شود که به آن واژن می گویند.

اگر قسمت بیرونی ناحیه تناسلی از چند قسمت تشکیل شده باشد و کلیتوریس، لابیا ماژور و لابیا مینور باشد.

علل گشاد شدن واژن

سلامت دستگاه تناسلی هم از نظر زیبایی و هم از نظر درمانی بسیار مهم است و از آنجایی که این ناحیه باعث ایجاد حس انتقال جنسی می شود، مشکلات در این ناحیه می تواند مخفی کاری جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.

ژنتیک

یکی از عوامل موثر بر گشاد شدن واژن مشکلات مادرزادی است. گاهی ممکن است لوله های واژن فرد به طور مادرزادی و ژنتیکی بزرگتر باشد که می تواند یکی از علل گشاد شدن واژن باشد.

تغییرات هورمونی

بارداری یکی از عواملی است که می تواند باعث تغییرات هورمونی شود که یکی از علل گشاد شدن واژن است.

افزایش سن

بافت واژن مانند سایر بافت های بدن با افزایش سن به تدریج سفتی و کلاژن خود را از دست می دهد که می تواند یکی از علل گشاد شدن واژن باشد.

ارتباط جنسی

اگر زیاد رابطه جنسی دارید، این امر در نهایت می تواند بر وضعیت واژن تأثیر بگذارد و باعث گشاد شدن آن شود.

 

جراحی زیبایی واژن در استانبول

جراحی زیبایی واژن در استانبول به دو صورت برای قسمت داخلی واژن و قسمت خارجی آن انجام می شود. جراحی های تناسلی خارجی شامل لابیاپلاستی، کلیتوریس، تزریق چربی، تزریق ژل است، در حالی که جراحی های داخلی تناسلی عبارتند از: سفت کردن واژن و تولید کلاژن.

 

جراحی زیبایی واژن در استانبول
جراحی زیبایی واژن در استانبول

انواع جراحی زیبایی واژن در ایران

جراحی زیبایی واژن انواع مختلفی دارد و نوع جراحی انتخابی با توجه به شرایط بیمار و تشخیص پزشک متخصص زنان و زایمان تعیین می شود.

زیبایی واژن با لیزر

لیزر زیبایی بانوان یکی از بهترین روش های درمانی برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی است. در واقع لیزر می تواند کلاژن سازی بافت این ناحیه را تقویت و تحریک کند. جالب است بدانید لیزر می تواند باعث تشکیل سلول های جدید شود که باعث جریان خون و احساس بهتر در فرد می شود.

زیبایی واژن با RF

یکی دیگر از روش های زیبایی برای ناحیه تناسلی استفاده از RF می باشد که انتخاب جراحی زیبایی با توجه به شرایط فرد تعیین می شود.

سفت کردن واژن با جراحی و لیزر

اگر ناحیه تناسلی به هر دلیلی گشاد شد، جراحی و لیزر درمانی بهترین گزینه هستند. انتخاب روش سفت کردن واژن معمولا بسته به شرایط بیمار و تشخیص پزشک تعیین می شود. در برخی موارد، ناحیه ورودی واژن کاهش می یابد. لیزر درمانی مناسب است،

اما اگر میزان باز شدن واژن زیاد باشد، جراحی بهترین روش درمانی و زیبایی خواهد بود که پزشک می تواند بافت اضافی را در حین جراحی برداشته و ترمیم کند.

جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی واژن در استانبول است که بر روی اندام تناسلی خارجی انجام می شود. این جراحی برای اصلاح اندازه، عدم تقارن و ناهنجاری لابیاها انجام می شود.

لابیاپلاستی معمولا به دو روش جراحی و لیزر انجام می شود. انتخاب لابیاپلاستی به شرایط فرد و تشخیص متخصص زنان و زایمان بستگی دارد.

جراحی لابیاپلاستی در صورتی که مشکل لابیا زیاد باشد بهترین گزینه است اما اگر زیاد نباشد لابیاپلاستی با لیزر انجام می شود.

تنگ کردن واژن

همانطور که گفته شد دلایل مختلفی می تواند باعث گشاد شدن، افتادگی و افتادگی ناحیه تناسلی شود که ابتدا باید علل آن مشخص شود، معمولا با معاینه ورودی واژن قابل مشاهده خواهد بود. اگر به هر دلیلی دچار این مشکل شدید می توانید با جراح زیبایی زنان در این زمینه مشورت کرده و سپس اقدام به جراحی نمایید.

جراحی کلیتورال

کلیتوریس بخشی از اندام تناسلی خارجی است که در این قسمت از پوست قرار دارد که در صورت داشتن پوست اضافی می توان آن را در حین جراحی برداشت و این جراحی به افزایش میل جنسی در فرد کمک می کند.

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن یکی از روش های زیبایی و جوان کننده ناحیه تناسلی است که به ترمیم بافت چربی لوب تناسلی کمک می کند. چربی به دلیل اینکه یک پرکننده طبیعی در بدن است هیچ خطری برای افراد ندارد و این عمل زیبایی را می توان در مطب انجام داد.

زیبایی واژن با نخ

نخ های زیبایی انواع مختلفی دارند که برخی از آنها باعث حجم دهی و برخی دیگر باعث لیفت می شوند. جالب است بدانید که از این نوع نخ ها علاوه بر ناحیه تناسلی برای صورت نیز استفاده می شود. نخ های آرایشی یک روش صد در صد دائمی نخواهد بود و نیاز به تکرار دارد.

ژل را به واژن تزریق کنید

یکی دیگر از روش های زیبایی برای جراحی زیبایی واژن در استانبول ، تزریق ژل است که نیاز به تکرار دارد اما به دلیل هزینه بالای ژل مقرون به صرفه نخواهد بود.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x