دکتر یعقوب افشار

در بخش جراحی زیبایی یکی از جراحان مجرب و نام آور می باشد.

وی در سال ۱۹۶۹ در شهر تبریز (ایران) به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خودش را در رشته پزشکی در دانشگاه تبریزبا پایان نامه خود در خصوص موضوع جراحی پلاستیک به پایان برد.

بدنبال تحقیقات وسیع در بخش بیماریهای پوستی دکتر افشار به دلیل علاقمندی وافرش به جراحی پلاستیک، دوره تخصص خودش را در زمینه جراحی پلاستیک در ترکیه به پایان برد.

در دوران سپری کردن ایام تحصیل تحصصی خود، با توجه به موضوع پایان نامه اش، تحقیقات و فعالیتهای خود را در خصوص شکل دهی بافت غضروفی بینی به شکل سه بعدی ادامه داده و در رابطه با زیبایی این عضو پیشرفتهایی را حاصل نمود.

تجربه میکرو جراحی دکتر افشار در واقع به همان موفقیتهای وی در دوران گذراندن دوران تخصصی دکتر یعقوب افشار اتکاء دارد.

فعالیتهای وی در نشریات علمی معروف همچون “مجله جراحی زیبایی و پلاستیک انجمن جراحان پلاستیک ترک” و “مجله اروپایی میکرو جراحی” به چاپ رسیده اند.

دکتر افشار با توجه به ابتکارات نوین خود در زمینه ی زیبایی بینی و نشان دادن استعدادش در خصوص میکرو جراحی در دنیا به عنوان پیش قراول این تخصص شناخته شده و در حال حاضر نیز به فعالیتهای علمی خود ادامه می دهد.

دکتر یعقوب افشار برای نخستین بار روش میکرو-رینوپلاستی را در دنیا عرضه داشته و تا کنون پیرامون این روش برتر بحثهای خود را تداوم می بخشد.

او با استفاده از اندوسکوپی و میکرو جراحی در جراحی زیبایی از روش (Less Invasive) نکته آغازین حرکت ابتکاریش را شروع کرده و به نهایت در خصوص مکانیزمهای (Fast Healing) سخنی برای گفتن دارد.

به طوری که این مبحث را دکتر یعقوب افشار در علم پزشکی مطرح ساخته اند.

کلینیک زیبایی (Este Klinik) که نامبرده موسس و بنیانگذار آن می باشد به عنوان مرکزی بین المللی در حال خدمت رسانی است.

 

مشاوره

 

“فعالیتهای وی در نشریات علمی معروف همچون “مجله جراحی زیبایی و پلاستیک انجمن جراحان پلاستیک ترک” و “مجله اروپایی میکرو جراحی” به چاپ رسیده اند.

دکتر افشار با توجه به ابتکارات نوین خود در زمینه ی زیبایی بینی و نشان دادن استعدادش در خصوص میکرو جراحی در دنیا به عنوان پیش قراول این تخصص شناخته شده و در حال حاضر نیز به فعالیتهای علمی خود ادامه می دهد. ایشان برای نخستین بار روش میکرو-رینوپلاستی را در دنیا عرضه داشته و تا کنون پیرامون این روش برتر بحثهای خود را تداوم می بخشد.

او با استفاده از اندوسکوپی و میکرو جراحی در جراحی زیبایی از روش (Less Invasive) نکته آغازین حرکت ابتکاریش را شروع کرده و به نهایت در خصوص مکانیزمهای (Fast Healing) سخنی برای گفتن دارد. به طوری که این مبحث را ایشان در علم پزشکی مطرح ساخته اند.

کلینیک زیبایی (Este Klinik) که نامبرده موسس و بنیانگذار آن می باشد به عنوان مرکزی بین المللی در حال خدمت رسانی است.

 

جراحی های درمانی وزیبایی انجام شده توسط دکتر یعقوب افشار

  • جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی)
  • جراحی زیبایی گوش(اتوپلاستی)
  • جراحی بزرگ و کوچک کردن سینه
  • تزریق بوتاکس
  • رفع چروک گردن و صورت

 

آدرس مطب دکتر یعقوب افشار : ترکیه – استانبول – اکاتلار – خیابان ابولولوماردین – کوچه بنفشه – پلاک ۱

شاوره

 

Nose job in Iran – عملیه تجمیل الانف فی ایران

لمینت دندان ، ایمپلنت دندان ، دندانپزشکی زیبایی

بهترین جراح بینی

 

بهترین جراح پلاستیک تهران

مشاوره با پزشک در استانبول

نمونه جراحی های پلاستیک دکتر یعقوب افشار

دکتر یعقوب افشار را در اینستاگرام دنبال کنید

مطب دکتر یعقوب افشار