جراحی زیبایی شکم در ترکیه

جراحی زیبایی شکم در ترکیه اصطلاحی است که به انواع روش های جراحی با هدف بهبود ظاهر ناحیه شکم اشاره دارد. این روش‌ها می‌توانند به برداشتن پوست و چربی اضافی، سفت کردن ماهیچه‌های زیرین و ایجاد ظاهری صاف‌تر و خوش‌رنگ‌تر کمک کنند.

برخی از انواع رایج جراحی پلاستیک شکم عبارتند از:

تامی تاک در ترکیه  (ابدومینوپلاستی): این یک روش جراحی است که شامل برداشتن پوست و چربی اضافی از قسمت تحتانی و میانی شکم و سفت شدن عضلات دیواره شکم می شود. معمولاً در افرادی که کاهش وزن قابل توجهی را تجربه کرده اند یا بعد از بارداری برای کمک به بازگرداندن ظاهر شکم انجام می شود.

لیپوساکشن در ترکیه: این یک روش کم تهاجمی است که رسوبات چربی موضعی را از نواحی مختلف بدن از جمله شکم حذف می کند. این بهترین گزینه برای افرادی است که به وزن ایده آل خود نزدیک هستند اما دارای چربی های سرسخت هستند که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند.

مینی تامی تاک (آبدومینوپلاستی جزئی): این یک نسخه کمتر تهاجمی از تامی تاک کامل است که فقط بر روی قسمت پایین شکم تمرکز دارد. برای افرادی که پوست و چربی اضافی کمتری دارند یا افرادی که شلی عضلانی محدود به قسمت پایین شکم دارند مناسب است.

پانیکولکتومی: این روش به طور خاص برای برداشتن “پیشبند” بزرگ پوست و چربی (به نام پانوس) طراحی شده است که می تواند پس از کاهش وزن زیاد یا در افراد چاق رخ دهد. این شامل سفت کردن عضلات شکم نمی شود.

اچ کردن شکم: این یک شکل تخصصی از لیپوساکشن است که هدف آن ایجاد ماهیچه های شکمی مشخص تر با حذف مقادیر کمی چربی در اطراف خطوط عضلانی است. این بهترین حالت برای افرادی است که شکم نسبتاً کشیده ای دارند و می خواهند عضله سازی خود را بیشتر تقویت کنند.

مانند هر روش جراحی دیگری، خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با جراحی پلاستیک شکم وجود دارد. اینها می تواند شامل عفونت، خونریزی، بهبود ضعیف زخم، جای زخم، تغییر در احساس پوست و عوارض مربوط به بیهوشی باشد. ضروری است که اهداف و انتظارات خود را با یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره در میان بگذارید و قبل از تصمیم به انجام جراحی پلاستیک شکم، خطرات و مزایای بالقوه را به دقت در نظر بگیرید.

 

تامی تاک در ترکیه یا ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی که معمولاً به آن تامی تاک گفته می شود، یک عمل جراحی پلاستیک است که بافت های چربی اضافی و پوست شل را از بین می برد و در عین حال عضلات شکم شما را سفت می کند. این موثرترین راه برای رفع افتادگی پوست شکم و چربی های اضافی و جراحی زیبایی شکم در ترکیه است.

همچنین با سفت کردن عضلات شکم، دیواره های بیش از حد کشیده شکم و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست در شکم شما رفع می شود. در برخی موارد که مقدار زیادی از افتادگی پوست برداشته می شود، ناف شما نیز تغییر مکان می دهد. وقتی با موفقیت انجام شود، می تواند کل خط کمر شما را اصلاح کند و شکمی صاف ایجاد کند.

شکم صاف چیزی است که هر زن و مردی آرزویش را دارد. پوست شل و چربی می تواند بر نحوه لباس پوشیدن ما و اعتماد به نفس ما تأثیر بگذارد.ما مدام سعی می کنیم شکم های افتاده خود را با گن کنترل کننده شکم پنهان کنیم.

با افزایش سن، متوجه می‌شویم که از بین بردن چربی‌های شکم و پوست افتاده سخت‌تر می‌شود. و زنان بعد از بارداری، مهم نیست که چقدر ورزش می کنند، حتی اگر بتوانید چربی های به دست آمده را از دست بدهید، خلاص شدن از شر افتادگی پوست اضافی شکم سخت به نظر می رسد.

به همین دلیل است که بسیاری برای از بین بردن افتادگی بیش از حد پوست شکم خود به جراحی زیبایی شکم در ترکیه یا ابدومینوپلاستی متوسل می شوند. اگر قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم در ترکیه را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.

اما اگر هنوز بارداری را در ذهن دارید، توصیه می‌شود بعد از اینکه تصمیم به توقف زایمان گرفتید، جراحی زیبایی شکم در ترکیه را انجام دهید. همچنین، این روش به از بین بردن ترک های پوستی کمک نمی کند، مگر اینکه ترک های پوستی شما فقط روی پوست اضافی باشد که جراح شما آن را بر می دارد .

با این وجود، جراحی زیبایی شکم در ترکیه و شکم صاف به شما اعتماد به نفس قابل توجهی می دهد و به شما احساس جذابیت می کند، مطمئنا!

آیا کاندید جراحی زیبایی شکم در ترکیه هستم ؟

عمل جراحی زیبایی شکم در ترکیه در واقع یک عمل زیبایی است که بسیار مورد توجه است. در اینجا چند مورد از رایج‌ترین موقعیت‌هایی که انجام عمل جراحی شکم را تضمین می‌کنند، آورده شده است:

  • کاهش وزن شدید را تجربه کردید که باعث افتادگی پوست شکمتان شد
  • بارداری را پشت سر گذاشته اید که باعث افتادگی پوست شکم شما شده است
  • لیپوساکشن انجام داده و پوست اضافی باقی مانده است
  • چند بار زایمان کرده‌ام و اکنون پوست شکم زیادی افتاده است
  • خاصیت ارتجاعی پوست را از دست داده اید و شکم افتاده ای دارید

اگر چربی های انباشته زیادی دارید و پوست شکمتان افتاده است، بهتر است لیپوساکشن را با جراحی زیبایی شکم در ترکیه ترکیب کنید. در واقع، ترکیب هر دو روش باعث ایجاد دور کمر باریک و نتایج فوق العاده می شود.

انواع روش های تامی تاک در ترکیه چیست؟

1. جراحی شکم کامل (آبدومینوپلاستی کامل)

جراحی شکم کامل در ترکیه (آبدومینوپلاستی کامل)
جراحی شکم کامل در ترکیه (آبدومینوپلاستی کامل)

تامی تاک کامل، افتادگی پوست شکم و بافت های چربی را از بین می برد و همچنین عضلات شکم شما را سفت می کند. برای از بین بردن نواحی بزرگ پوست شل شده بسیار موثر است. محل ناف شما نیز بر این اساس تغییر مکان می دهد.

فواید:

  • برای از بین بردن مقدار زیادی از افتادگی پوست
  • سفت شدن عضلات شل شکم
  • جابجایی ناف به موقعیت مناسب تری
  • نتایج آنی

نکات منفی:

برش در خط شورت شما خواهد بود ولی می توان آن را پنهان کرد اما جای زخم اجتناب ناپذیر است (اما جای زخم به مرور زمان محو می شود)
زمان بهبودی طولانی (حرکت بیش از حد برای حدود یک هفته منع می شود)

2. مینی تامی تاک (مینی ابدومینوپلاستی)

مینی تامی تاک در ترکیه (مینی ابدومینوپلاستی)
مینی تامی تاک در ترکیه (مینی ابدومینوپلاستی)

مثل تامی تاک کامل، مینی تامی تاک نیز ماهیچه های شکم را سفت می کند و پوست اضافی شکم و بافت های چربی را از بین می برد. با این حال، مینی تامی تاک فقط برای کسانی مناسب است که پوست بیش از حد آویزان ندارند، معمولا برای تیپ های لاغر اندام. و در چنین مواردی، ناف نیازی به تغییر موقعیت ندارد.

فواید:

  • برای رفع کمی افتادگی پوست
  • جای زخم کوچکتر در مقایسه با تامی تاک کامل
  • نتایج فوری

نکات منفی:

  • عضلات شل شکم را سفت نمی کند
  • جای ناف را تغییر نمی دهد
  • برش کوچک‌تری در خط شورت شما ایجاد می‌شود تا بتوان آن را پنهان کرد اما جای زخم اجتناب‌ناپذیر است (اما جای زخم به مرور زمان محو می‌شود)

3. جراحی زیبایی شکم و لیپوساکشن 

ترکیب جراحی زیبایی شکم و لیپوساکشن شامل از بین بردن تمام افتادگی پوست شکم و همچنین چربی های انباشته و سفت شدن عضلات شل شکم می شود. این ترکیب عالی باعث ایجاد یک پیکرتراشی کامل و جذاب می گردد

فواید:

  • برای از بین بردن مقدار زیادی از افتادگی پوست
  • سفت شدن عضلات شل شکم
  • جابجایی ناف به موقعیت مناسب تری
  • از بین بردن چربی های انباشته در شکم شما
  • نتایج فوری
  • پیکرتراشی قسمت پایین تنه را فراهم می کند
جراحی زیبایی شکم در ترکیه
جراحی زیبایی شکم در ترکیه

جراحی شکم در ترکیه چقدر طول می کشد؟

عمل جراحی شکم در ترکیه یک جراحی بزرگ محسوب می گردد و معمولا حداقل 3 ساعت طول می کشد. تحت بیهوشی عمومی انجام می شود بنابراین هیچ دردی احساس نمی کنید.

زمان بهبودی تامی تاک در ترکیه (ابدومینوپلاستی).

نتایج جراحی زیبایی شکم در ترکیه سریع است ، اگرچه ممکن است از چند هفته تا چند ماه بی‌حسی و کبودی داشته باشید. پس از جراحی، محدودیت هایی برای حرکات شکم شما وجود خواهد داشت، مانند نشستن، چرخش به پهلو و غیره.

به طور معمول پس از جراحی، باید یک کیسه تخلیه خون (درن) به مدت 2 تا 3 روز با خود حمل کنید. این به این دلیل است که ابدومینوپلاستی یک جراحی گسترده است بنابراین ممکن است برای چند روز به خونریزی ادامه دهید.

برای حفظ فرم شکل شکم جدید ، باید حداقل به مدت 1 ماه از گن طبی ابدومینوپلاستی استفاده کنید.

موفقیت جراحی زیبایی شکم در ترکیه علاوه بر انتخاب جراح پلاستیک خوب در استانبول ، به میزان مراقبت های بعد از عمل نیز بستگی دارد

زمان بهبودی واقعی در بین افراد متفاوت است و به وضعیت سلامتی و پاسخ بهبودی فرد بستگی دارد.

برای جراحی زیبایی شکم در ترکیه چه مدت باید بمانم؟

ابدومینوپلاستی در استانبول یک جراحی بزرگ است و معمولا یک شب بستری دارد ، اگر به تنهایی برای عمل جراحی زیبایی شکم در ترکیه سفر می کنید ، جراح را در جریان بگذارید تا اقدامات لازم برای روزهای بعد عمل در نظر گرفته شود

بخیه ها معمولا 10 روز پس از جراحی برداشته می شوند.

احتیاط در مورد برداشتن بخیه

اگر بخیه ها را زودتر از زمان توصیه شده بردارید، ممکن است زخم شما دوباره باز شود و باعث عفونت شود. و اگر خیلی دیر آن را بردارید، خطر ایجاد جای زخم و رنگدانه بیشتر باقی بماند.

گاهی اوقات به دلیل محدودیت زمانی، ممکن است بخواهید بخیه های خود را در بیمارستان های محلی کشور خود بکشید. اگرچه این امکان وجود دارد (اما توصیه نمی شود)، اما بستگی به میزان بهبودی شما دارد و همچنین تحت تایید پزشک است.

چه جراحی می تواند جایگزین جراحی زیبایی شکم در ترکیه باشد ؟

متاسفانه هیچ جایگزینی برای ابدومینوپلاستی وجود ندارد. اگر پوست شما افتادگی بیش از حد نداردو فقط شکمتان چربی دارد ، بهتر است به جای آن از لیپوساکشن استفاده کنید تا از شر چربی های انباشته شکم خلاص شوید.

لیپوساکشن کمتر تهاجمی است و به بهبود ناحیه شکم شما کمک می کند، اما نمی تواند افتادگی بیش از حد پوست را از بین ببرد.

نمونه عکس جراحی زیبایی شکم در ترکیه

چه جراحی دیگری مکمل جراحی زیبایی شکم در ترکیه است ؟

1. لیپوساکشن

همراه با جراحی زیبایی شکم، لیپوساکشن می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد، به خصوص برای افرادی که چاق هستند.

2. جراحی بزرگ کردن سینه

اگر سینه های کوچکی دارید، جراحی بزرگ کردن سینه می تواند به شما کمک کند تا یک فرم زیبا  از بالا به بعد ایجاد کنید. اگر پروتز سینه نمی خواهید، بزرگ کردن سینه با تزریق چربی نیز گزینه خوبی است.

3. تزریق چربی به صورت

اگر جراحی شکم با لیپوساکشن همراه است ، می توانید تزریق چربی را برای حجم دهی صورت در نظر بگیرید و صورتی جوان تر به دست بیاورید

4. تزریق چربی به باسن

اگر جراحی شکم با لیپوساکشن همراه است ، می توانید تزریق چربی را برای حجم دهی و فرم دهی به باسن نیز داشته باشید

نتیجه گیری

شکم صاف و کمر باریک همگی بخشی از فرم بدنی جذاب و منحنی هستند. و معمولا همه زنان آن را آرزو می کنند. بنابراین اگر افتادگی شکم باعث ایجاد مشکلات عزت نفس می شود و اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهد، جراحی زیبایی شکم در ترکیه به شما پیشنهاد می کنیم

عمل زیبایی شکم بسیار مورد توجه بسیاری از افرادی است که پس از گذراندن رژیم های غذایی یا بارداری بیش از حد دچار شکم افتاده شده اند. تنها نقطه ضعف آن جای بخیه است. و جای بخیه را می‌توان به دقت زیر خط شورت شما قرارداد تا پوشانده شود، و پس از مدتی محو می‌شوند.

جراحی زیبایی شکم در ترکیه کاملا مناسب است اگر بتوانید آنرا با یک جراح خوب در ترکیه انجام دهید

Tummy Tuck in Iran

مراقبت بعد جراحی ابدومینوپلاستی – جراحی زیبایی شکم
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x