آنچه در این مطلب می‌خوانید

سوالات متداول جراحی زیبایی بینی در ترکیه

اگر قصد جراحی زیبایی بینی در ترکیه دارید ، حتما سوالهای زیادی برای شما مطرح می باشد

در این مقاله تعداد زیادی از پاسخهای سوالهای شما داده خواهد شد

جراحی زیبایی بینی در ترکیه
جراحی زیبایی بینی در ترکیه

اگر قبلاً جراحی بینی غضروف دنده را انجام داده باشم، آیا می توانم رینوپلاستی اصلاحی با سیلیکون انجام دهم؟

بله، ممکن است. اما این به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین بهتر است در صورت امکان با جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

بهترین ماده برای جراحی بینی چیست؟

ایمپلنت های سیلیکونی (برای پل بینی)، غضروف گوش یا غضروف تیغه بینی (برای نوک بینی) پرکاربردترین مواد برای جراحی بینی هستند. غضروف های دنده نیز یکی دیگر از گزینه های محبوب هستند. همه مواد مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین بهتر است با جراح پلاستیک خود مشورت کنید تا بفهمید کدام یک برای شما مناسب است.

چند بار می توانم جراحی بینی انجام دهم؟

هر عمل اضافی بینی با عوارض دیگری همراه است. بنابراین توصیه می شود که جراح پلاستیک خود را از سابقه جراحی بینی خود مطلع کنید و بررسی کنید که آیا امکان انجام عمل بینی دیگر وجود دارد یا خیر. به طور متوسط، یک بیمار می تواند تا 4 تا 5 بار جراحی ترمیمی نظر بینی انجام دهد.

آیا می توانم بعد از جراحی بینی ، بینی را مالش دهم؟

بله، مالش آرام بینی بعد از جراحی بینی معمولا مشکلی ندارد. با این حال، مالش شدید دردناک خواهد بود و برای 3-4 هفته پس از عمل بینی توصیه نمی شود.

عوارض ججراحی زیبایی بینی در ترکیه چیست؟

کبودی و تورم ممکن است تا چند هفته بعد از عمل بینی ادامه داشته باشد، اما متداول است و کاهش پیدا می کند . در عوارض بدتر، عوارضی مانند انقباض کپسولی می تواند منجر به کوتاهی بینی شود.

آیا استخوان بینی من بعد از جراحی بینی ضعیف می شود؟

پس از بهبودی کامل از عمل بینی، استخوان های بینی شما به همان اندازه قبل از عمل جراحی قوی می شوند. عمل بینی استخوان‌های شما را ضعیف‌تر نمی‌کند و باید آن‌قدر قوی باشند که نشکنند مگر اینکه ضربه‌ای جدی وارد کنند. اما ممکن است بعد از عمل بینی شکسته شود زیرا ممکن است تصادفات و جراحات رخ دهد و آسیب ممکن است بر نتایج عمل بینی قبلی شما تأثیر بگذارد. در چنین مواردی، شما نیاز به جراحی مجدد بینی دارید.

بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

هیچ سن ایده آلی برای عمل بینی وجود ندارد، اما توصیه می شود که صبر کنید تا رشد بینی شما متوقف شود، معمولاً بعد از 18 سالگی.

آیا بعد از جراحی زیبایی بینی در ترکیه به معاینه منظم بینی نیاز دارم؟

اگر بعد از آخرین معاینه پس از عمل هیچ مشکل یا ناراحتی نداشتید، نیازی به معاینات منظم و سالانه برای جراحی بینی خود ندارید.

آیا نتایج جراحی زیبایی بینی در ترکیه دائمی است؟

به طور خلاصه بله. در دستان جراح ماهر و با تجربه، نتایج عمل بینی شما باید برای همیشه ماندگار باشد، مگر اینکه با مشکلاتی مانند انقباض یا التهاب شدید مواجه شوید. اگر از سیلیکون استفاده کرده اید، نتایج شما به احتمال زیاد دائمی خواهد بود. با این حال، اگر از مواد دیگری مانند غضروف دنده یا سایر غضروف های اتولوگ استفاده کرده اید، احتمال جذب مجدد یا تاب برداشتن زیاد است.

آیا می توانید هنگام داشتن تامپون بینی نفس بکشید؟

تامپون بینی یک ماده گاز استریل مانند است که در داخل بینی قرار می گیرد تا به کنترل خونریزی کمک کند و پس از 1 تا 2 روز برداشته می شود. ممکن است تنفس از طریق بینی سخت باشد و ممکن است مجبور شوید تا زمانی که تامپون برداشته شود از طریق دهان نفس بکشید.

چه مدت باید از اسپلینت بینی استفاده کنم؟

پس از جراحی زیبایی بینی در ترکیه به مدت 3 تا 4 روز باید از اسپلینت بینی استفاده کنید. هدف از آتل بینی این است که غضروف و استخوان شما را در موقعیت جدید خود در حین بهبود نگه دارد. همچنین به کاهش تورم و محافظت از بینی جدید کمک می کند، بنابراین طبق توصیه جراح پلاستیک از آن استفاده کنید.

ریکاوری بعد از جراحی زیبایی بینی در ترکیه چقدر طول می کشد؟

70 درصد کبودی و تورم در عرض 2 هفته از بین می رود و بقیه تورم در عرض 1 تا 3 ماه فروکش می کند.

آیا بعد از جراحی بینی جای زخم وجود خواهد داشت؟

بله، اما زخم ها (به رنگ سفید) به مرور زمان محو می شوند. در جراحی بینی باز، برش‌ها ریز هستند و به صورت استراتژیک روی کلوملا قرار می‌گیرند تا بتوان آن‌ها را در چین های طبیعی پوست استتار کرد. در حالی که در جراحی بینی بسته، جای زخم داخل بینی است و اصلا قابل مشاهده نیست.

آیا قبل از جراحی بینی باید فیلر یا نخ های بینی خود را برداریم؟

بله، اگر جراحی بینی شما شامل بزرگ کردن پل بینی باشد. فیلر ها یا نخ های بینی باید حداقل 3 روز قبل از جراحی برداشته شوند.

چه زمانی می توانم جراحی بینی اصلاحی انجام دهم؟

در صورت نیاز به جراحی بینی، جراحی تجدید نظر معمولاً 6 ماه پس از اولین جراحی انجام می شود. قبل از انجام بازبینی، اجازه دهید زخم های جراحی قبلی به طور کامل بهبود یابد!

آیا ویزیت های بعدی بعد از جراحی بینی انجام می شود؟

معمولاً 3 بار پس از جراحی بینی معاینات بعد از عمل وجود دارد. بازدیدهای بعدی پس از عمل برای اطمینان از بهبودی شما ضروری است، بنابراین مطمئن شوید که آنها را نادیده نگیرید!

پس از جراحی بینی چه دارو هایی را باید دریافت کنم؟

بعد از جراحی زیبایی بینی در ترکیه برای شما داروهای ضد درد و پماد تجویز می شود. حتما داروها را مصرف کنید و پماد را طبق دستور مصرف کنید و برای تسریع دوره نقاهت از اسپلینت بینی استفاده کنید.

بعد از جراحی بینی چه نوع دارویی دریافت خواهم کرد؟

پس از جراحی زیبایی بینی در ترکیه، داروهایی مانند مسکن، آنتی بیوتیک و آستر معده برای شما تجویز می شود. مطمئن شوید که داروهای خود را طبق تجویز جراحان پلاستیک خود مصرف کنید، معمولاً 3 بار در روز به مدت 5 تا 7 روز.

از چه زمانی می توانم بعد از جراحی بینی شستن صورتم را شروع کنم؟

تا زمانی که تمام بخیه ها برداشته نشده اند از دست زدن یا شستن ناحیه بینی خودداری کنید. حتی از دستمال مرطوب یا دستمال مرطوب در ناحیه بینی خود استفاده نکنید. می‌توانید هر گونه مخاط یا بوگر بینی را با تیپ‌های q بردارید، اما به آرامی و با احتیاط مطمئن شوید که برش‌ها را لمس نمی‌کنید.

آیا می توانم بعد از جراحی بینی ورزش کنم؟

ورزش های شدید مانند ورزش های بدنسازی و شنا حداقل به مدت 3 هفته ممنوع است. اما توصیه می شود برای کمک به تسریع دوره بهبودی، پیاده روی های سبک زیادی انجام دهید.

بعد از جراحی بینی چه مدت باید در ترکیه بمانم؟

به طور معمول، بخیه های جراحی بینی در 7 روز برداشته می شود. بنابراین مطمئن شوید که تا زمانی که بخیه های شما برداشته شود، بمانید.

آیا می توانم قبل یا بعد از جراحی بینی سیگار بکشم یا بنوشم؟

قبل از جراحی زیبایی بینی در ترکیه : حداقل 3 روز قبل از جراحی بینی باید سیگار و نوشیدنی را ترک کنید. بهتر است حداقل 2 هفته قبل از جراحی سیگار و نوشیدنی را ترک کنید.

پس از جراحی زیبایی بینی در ترکیه : حداقل 2 تا 3 هفته پس از جراحی بینی از کشیدن سیگار و نوشیدنی خودداری کنید. استعمال دخانیات روند بهبودی را کند می کند و خطر عفونت را افزایش می دهد در حالی که الکل خون شما را رقیق می کند که باعث خونریزی طولانی مدت و عفونت می شود.

چه مدت باید قبل از جراحی بینی ناشتا باشم؟

حداقل 8 ساعت قبل از جراحی بینی نباید آب یا غذا مصرف شود. به طور کلی، داروهای تجویز شده مانند داروهای فشار خون (قلب)، قرص های فشار خون و داروهای کلسترول (بدون آسپرین یا NSAID) را می توان در صبح روز جراحی با یک جرعه آب مصرف کرد.

با این حال، شما باید همیشه جراح خود را در مورد داروهایی که مصرف می کنید مطلع کنید و قبل از جراحی مجدداً بررسی کنید که آیا مصرف آن خوب است یا خیر.

جراحی زیبایی بینی در ترکیه
جراحی زیبایی بینی در ترکیه

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x